הטיפולים שלנו

תדרים בקבוצה - חוויה משותפת

כולנו רוצים לבלות יחד עם האנשים שאנחנו אוהבים, בין אם מטרת הבילוי המשותף היא לטובת מתנה ליום הולדת, מתנה ליום נישואין, מתנה לאישה בחופשת לידה או סתם ככה ללא כל סיבה מיוחדת, פשוט כדי להזכיר להם שהם אהובים וחשובים לנו. החיפוש אחר רעיון לבילוי משותף שיהיה חווייתי, מעניין, מיוחד ולא פחות חשוב, משמעותי ובעל ערך מוסף, עלול להיות ארוך ומייגע.

כחלק מהצורך שלנו להנגיש את הטיפול בתרפיית תדרים לכולם ולאפשר לאנשים לטעום מעולם התדרים, שהנו עולם מסקרן ויוצא דופן, החלטנו להציע טיפול תדרים בקבוצה, או במילים אחרות, טיפול תדרים חד פעמי לשני אנשים ויותר, שתכליתו היא פשוט להירגע יחד, להשתחרר והכי חשוב – ליהנות מזמן איכות מפנק וייחודי. הטיפול מתבצע בלבוש מלא, הוא אינו פולשני ואין חשש מכאב.

בכל רגע נתון במרכז מתנגנת מוזיקה בלייב ומהרגע שהמטופלים נכנסים אלינו, הם מיד מרגישים את התדר. כלל התדרים מופקים בזמן אמת ומיוצרים על ידי כלי מוזיקה שונים מהעולם, כאשר כל אחד מהם מפיק צליל ורטט שונה. סביבת הטיפולים נעימה ומרגיעה והחוויה בתרפיית תדרים מכניסה את המטופלים אל תוך עולם מרתק של צלילים, צבעים ותחושות.

מעוניינים בפרטים נוספים?

איך עובד טיפול בתדרים בקבוצה?

הטיפול בתדרים מתקיים במרכז אלפא לתרפיית תדרים ברמת אביב, בחדר טיפולים סגור ונעים על מזרנים. הטיפול בתדרים הנו טיפול חדשני ברפואה האלטרנטיבית, שהוכח מחקרית ככלי טיפול אפקטיבי המסייע לקשת רחבה של בעיות פיזיות ונפשיות, אשר עוזר להתמודד עם מגוון מצבים נפשיים ופיזיים.

במהלך הטיפול ישכבו המטופלים על המזרנים והמטפלות שלנו ינגנו על מספר כלי מוזיקה לייב וביניהם קערות טיבטיות, גונג, תופים שונים, מצילה, קסילופון, כלי מיתר, כלי הקשה ועוד מגוון רחב של כלי נגינה ייחודיים, שמגיעים אלינו ממקומות שונים בעולם וממסורות עתיקות בנות אלפי שנים.

הכלים מפיקים קולות ותדרים שונים, אשר משפיעים על הגוף בצורה ישירה ועמוקה. הצלילים והסאונד הם בעצם תדרים שמעבירים לגוף רטט בעוצמות שונות ומייצרים בתוכו וויברציה. הוויברציה שהתדרים מייצרים גורמת לתזוזה מסוימת בגופו של האדם ומכאן באופן ישיר, גם בנפשו.

העובדה שגוף האדם מורכב מ-70% מים, מאפשרת לצלילים להניע את הזרימה של המים בתוכנו בחופשיות. בזמן שהתדר חודר לגופנו נוצרות אדוות, שמתחילות לנוע ולייצר תנועה בתאים, ברקמות ובאיברים. התהליך הזה גורם לכל חלקי גופנו לחוש את הרטט ואלו נדבקים בקצב, מתחילים לנוע, מסתנכרנים זה עם זה ולאט לאט נזכרים בתדר הראשוני שמפעיל את גוף האדם.

כולנו מתמודדים עם עומס רגשי בעוצמות משתנות וטיפול תדרים עוזר להרגיע את המתח הנפשי שכל אחד ואחת מאיתנו חווים ביומיום. התדרים מזרימים את המים והדם ומכוונים את גופנו להרמוניה, שמביאה אותנו למצב מאוזן של זרימת אנרגיה. האיזון שנוצר מקל על הכאבים והחסימות שכל מטופל מתמודד עמם והזרימה הרציפה במסגרת הטיפול הקבוצתי מייצרת גל עקבי אצל המטופלים שמשחרר את התקיעות, מעלה את מצב הרוח ומפחית משמעותית רגשות שליליים – גם בזמן הטיפול וגם לאחריו.

הייחודיות של טיפול קבוצתי בתדרים

בשונה מטיפול בתדרים לבד, לטיפול תדרים בקבוצה יש עוצמות אחרות, שלא ניתן לקבל בשום דרך אחרת. מה שקורה בטיפול תדרים קבוצתי, זה שהחוויה האישית של כל אחד ואחת, הופכת למסע משותף וקסום. בזמן הטיפול כל החושים שלנו פועלים טוב יותר והעובדה שמספר אנשים נמצאים יחד בו זמנית בתוך החדר הזה, גורמת לחיבור אנרגטי בין כל הנוכחים בחדר ויוצרת תדר חדש ועוצמתי.

קבוצה שמגיעה למסע המשותף הזה יחד, יכולה להכיר טוב יותר, להתחבר, לנוח, להשתחרר ולשתף בפתיחות. המרחב שלנו מעודד אנשים להרגיש אחד את השנייה קצת אחרת, מה שביומיום, בלחץ של השגרה, לרוב לא באמת מתאפשר. תחושת הרפיה מלאה מגיעה עם ההתמסרות לצלילים ולעיתים ההרגשה היא כאילו אנחנו נמצאים במצב ביניים בין ערות לשינה. לנוכחות הקבוצתית ברגע הזה יש כח אדיר.

למי מתאים טיפול תדרים בקבוצה?

הטיפול שלנו מתאים לכל מי שרוצה להעניק ליקרים לו הזדמנות להרגיש טוב יותר, להתחבר לשקט הפנימי ולעודד בעזרת הצלילים והתדרים זרימה עקבית וחיובית של אנרגיה. טיפול תדרים בקבוצה זו מתנה מצוינת לכל אחד – בוס שרוצה לפנק את העובדים שלו ועל הדרך להרוויח אלמנט של גיבוש והיכרות טובה יותר בין הצוות במשרד. בני זוג שרוצים להפתיע אחד את השנייה. מישהי שרוצה לקחת את החברות הכי טובות לבילוי לא שגרתי לפני החתונה. חברות שרוצות להתפנק יחד אחרי לידה או פשוט קבוצת חברים שמעוניינים לטעום מעולם התדרים וליהנות מבילוי משותף מקרב, מחבר, מרגיע ומעצים.

המטרה המרכזית של הטיפול היא לשפר את איכות החיים של המטופלים, בכל גיל ובכל שלב, לקרב ולאזן בין גוף ונפש ולאפשר הרפיה ומנוחה מהשגרה הלוחצת והמרוץ שמאפיינים את החיים של כולנו. טיפול בעזרת תרפיית תדרים מוריד לחץ, מפחית כאבים, מעלה את רמת האנרגיה ועוזר להרפות את מערכת העצבים ולהגביר פעילות באונה הימנית של המוח. ההשפעה של תרפיית תדרים על המטופלים ניכרת כבר אחרי הטיפול הראשון, שכן מדובר בשינוי שמתרחש בגוף מבחינה פיזית בזמן אמת. כאמור, התדרים מעודדים זרימה של המים בגופנו וכך בהתאמה, מתחיל גם שינוי רגשי.

אנו מזמינות אתכם לפנק את האנשים שאתם אוהבים בחוויה בלתי נשכחת של מנוחה, חופש וחיבור לאני הפנימי ממקום שקט ובטוח ומתחייבות להעניק לכם הקשבה מלאה, שמירה על דיסקרטיות וטיפול מקצועי, מותאם ויעיל. טיפול בעזרת מוזיקה ותדרים שאנחנו לא רגילים לשמוע ביומיום, מייצר שילוב בריא ומאוזן בין גוף ונפש ומאפשר למטופל רגע של נחת, חזרה לראשוניות של הגוף, חידוש אנרגיות וריענון מחשבתי ופיזי.

שיתוף: 

מעוניינים בפרטים נוספים?

סדנאות וקורסים

טיפולים

טיפולים

רוצה לדבר איתנו?

אנחנו כאן בשבילך!​

עוד תוכן שיכול לעניין אותך

להתמודד עם

חרדות